Thursday 19 October 2017

Making A Stue Trading Aksjeopsjoner


Avslutte jobben din til å handle Stocks. Trading er ofte sett på som et høyt barriere-til-inngangsfelt, men dette er rett og slett ikke tilfellet i dagens marked. Nå kan alle som har ambisjon og tålmodighet handle og gjøre det til live, selv med lite eller ingen penger. Det er fantastisk Det er, og det er så mange alternativer tilgjengelig for folk med lyst til å sette seg i tid til å lære. Den nye tiden for handel. Utfordringer i teknologi og økende volumer på børsene har ført til en Antall karrierer i svært lav barriere I noen tilfeller er det ikke nødvendig med personlig kapital, og i andre tilfeller vil det bli nødvendig med en liten del av kapitalen for å komme i gang for å verifisere din forpliktelse til handel. Med markeder som er så sammenknyttede, Det er alltid åpen handelstid et sted på kloden, og mange av disse markedene kan nås relativt enkelt. Dette betyr at selv folk som har heltidsjobber eller barn hjemme kan handle - det handler bare om å finne det rette markedet og mulighet. Dette er ikke til si at handel er en enkel bedrift - det kan være veldig vanskelig å holde seg på lang sikt. Når vi ser på ulike handelsalternativer som er tilgjengelige i dagens marked, vil du se at du er i stand til å gå inn i markedet, men din endelige suksess Avhenger av deg Vi vil se på disse alternativene i dybden for å se hva de tilbyr karrierevis, eller om de bare kan brukes til å generere ekstra inntekter. Alternativene som er tilgjengelige. Folk tror ofte at heltidshandlere med avanserte grader og høy stamtavle bare jobbe for investeringsbanker Like like vanlig er tanken på at du trenger handel med store mengder kapital og utgifter. Det er sannsynligvis sant at du må komme inn i en investeringsbank eller på et stort institusjonelt handelsgulv, du må har forbindelser eller en fremtredende pedagogisk bakgrunn som skiller deg fra. Derfor vil dette alternativet ikke fokuseres på. I denne artikkelen vil vi fokusere på hvordan den gjennomsnittlige personen, med omfattende eller svært liten handelserfaring, kan e nter inn i arenaen for handel og skape rikdom. Handel uavhengig. Det første alternativet, og sannsynligvis det enkleste fordi det er så fleksibelt og kan støpes rundt dagliglivet, handles hjemmefra. Dagens handelsbeholdning hjemmefra er også en av de mest kapitalintensive arenaer Dette skyldes at minimumsbehovet til en næringsdrivende som er utpekt som en mønsterdagsforhandler, er 25.000, og dette beløpet må opprettholdes til enhver tid. Dersom handelsmannens konto ligger under dette minimumet, vil han eller hun ikke tillates handel i dag til det minste egenkapitalnivå gjenopprettes enten ved å deponere kontanter eller verdipapirer. Derfor må potensielle handelsmenn være oppmerksomme på de andre markedene som krever mindre kapital og har lavere barrierer til inngang Valutamarkedet for valuta eller valutamarkedene tilbyr Et slikt alternativ kan åpnes for så lite som 100, og med innflytelse kan en stor del kapital styres med denne lille summen av penger. Dette markedet er åpent 24 timer i døgnet i løpet av e uke og gir dermed et alternativ til de som ikke kan handle i vanlige markeds timer. Kontrakten for CFD-markedets forskjell har også utvidet. En CFD er en elektronisk avtale mellom to parter som ikke involverer eierskap til den underliggende eiendelen. Dette tillater gevinster å være fanget for en brøkdel av kostnaden ved å eie eiendelen. Som med valutamarkedet gir CFD-markedet høy innflytelse, noe som betyr at mindre mengder kapital er nødvendig for å komme inn på markedet. Aksjemarkedet kan også handles med en CFD Mens aksjen aldri eies , kan kontrakten gi fortjeneste tap som skal høstes fra å spekulere på de underliggende aksjer eller indekser ved å speile sin bevegelse. Høy innflytelse betyr høyere risiko, men hvis en næringsdrivende ikke har stor kapital, kan dette markedet fremdeles inntas med svært lavt barrierer Å utdanne seg selv på de involverte risikoene og bygge en sterk handelsplan er absolutte måter før du deltar i enhver handelsaktivitet, men når du er høyt utnyttet, er det b gir seg enda mer avgjørende. Private handelsfirmaer. Eiendomshandel har blitt veldig attraktive med sine treningsprogrammer og lavavgiftskonstruksjoner. Hvis ideen om handel hjemmefra ikke appellerer til deg, kan du jobbe på et handelsgulv. Under dette systemet kan Trader er utstyrt med fast kapital eller kapitalisert kapital til handel, og risikoen er delvis forvaltet av firmaet. Mens personlig disiplin fortsatt er svært nødvendig, handler handel for et firma noe av vekten av en handelsmann s skuldre. krever også å jobbe på et kontor i løpet av markedstiden, selv om enkelte firmaer tillater handelsmenn å handle eksternt hjemmefra. Fordelene ved å jobbe med et handelsfirma kan omfatte gratis opplæring, omringet av andre vellykkede handelsmenns faste handelsideer, sterkt reduserte gebyrer og provisjoner, tilgang til kapital og resultatovervåking. Mange proprietære handelsfirmaer vil akseptere folk som har vist initiativ i bakgrunnen og har litt utdanning i deres tidligere felt Dette er fordi firmaet kan overvåke en saksbehandler s risiko, og de som ikke viser løfte kan slippes med svært lite samlet tap for firmaet. Betaling i et firma er basert på ytelse, og er normalt en prosentvis utbetaling av nettet fortjeneste etter avgifter Noen lisensiering kan være nødvendig, men avhengig av selskapets struktur er dette ikke alltid tilfelle. Passering av serie 7-eksamen vil bety at det er flere firmaer med hvem du er tilgjengelig for handel. Hver bedrift opererer litt annerledes, så finne en som passer dine behov, personlighet og omstendigheter Noen krever at du bruker noen av din egen kapital Hvis du driver et søk etter en liste over proprietære handelsfirmaer, vil du kunne se hva som er tilgjengelig for deg. Bunnlinjen. du har bestemt hvilken handelsmetode som passer deg best, neste trinn er avgjørende Hvis handel fra hjemmet er hovedinteressen, må du bestemme hvilke markeder du vil handle i basert på kapital og interesser. Du må da gjøre en omfattende t rading plan som også er en forretningsplan trading er nå din bedrift og bestemme hvordan du vil operere som en handelsmann Derfra, utforske forskjellige nettbaserte meglere og sammenlign hva de tilbyr. Søk etter en mentor eller noen til å hjelpe deg. Da er det på tide å starte trading. En undersøkelse gjort av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger. Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet av penger USA kan låne. Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Renten på som en innskuddsinstitusjon gir midler opprettholdt i Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 Et statistisk mål for spredningen av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks Volatilitet kan enten måles. En handling vedtok den amerikanske kongressen i 1933 som bankloven , som forbød kommersielle banker fra å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til enhver jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor The US Bu Reau of Labor. Er det mulig å lage en Living Trading Stocks. Updated 06 august, 2016.En av spørsmålene jeg blir spurt regelmessig, kan du gjøre en levende trading aksjer Det er ingen overraskelse fordi ideen om at du kunne slutte din jobb og støtte deg selv bare ved å handle aksjer er fascinerende for de fleste. Det virker som en fantasi, noe som ville være umulig å gjøre. Så du kan forestille deg deres sjokk når jeg forteller dem at det er mulig å skape en levende handelsaksjer - men er det sannsynlig at det er det virkelige spørsmålet. Hvert år, nybegynnere investorer, buoyed av deres papirhandel suksess ta troppspring og bestemme at de skal tjene seg fra aksjemarkedet Noen gjør det, men det store flertallet bare blow their accounts up. I know folk som gjør en god levende trading aksjer og som har gjort det vellykket for år jeg har sett folk bokstavelig talt sitte på en tropisk strand, eller i et herskapshus høyt oppe i Hollywood Hills, bevæpnet med bare en bærbar PC og en internettforbindelse som kan skaffe seg en levende fra markedet Og det er selvfølgelig det forgjeves av handel for et levende, frihet. Frihet til å være din egen sjef, arbeid hvor og når du vil, og å være økonomisk trygg. Men Virkeligheten er at handel for å leve er en tøff jobb, en som krever et meget spesifikt ferdighetssett og risikotoleranse som de fleste bare ikke har. Å kunne handle for å leve betyr vellykket å nå et nivå av fortreffelighet som de fleste vil aldri oppnå, uansett hvilken karriere de velger. Det er forskjellen mellom å være en film ekstra og en Oscar-vinnende skuespiller Mellom å spille i et hakkefotballspill i parken og være Superbowl MVP mellom en musikkusiker og en rockestjerne . Det jeg sier er at det er mer en drøm for folk flest enn en realitet, og selv om jeg aldri vil frata noen fra å forfølge drømmen sin, er det viktig, hvis du vil forfølge handel for å leve, å gå inn i det med øynene dine åpne. For å begynne med må du ha ve en god handelsmetode, en som utnytter volatilitet, men holder alltid risikostyring som kjernevirksomhet. Ideelt sett bør denne metoden ha blitt testet over tid, i alle forskjellige markedsmiljøer og med ekte penger. Nesten vil du bruke litt seriøs tid utdanner deg selv om alt du kan relatere til handel Det er viktig å understreke dette - du vil være en handelsmann, ikke en investor - så finn de beste bøkene om handel og sett inn de nødvendige timene for å gi deg en sterk forståelse av verden du er i ferd med å gå inn. Finansielt foreslår jeg alltid å ha et år s verdt av inntekt satt til side før du starter Dette er ikke bankrollen du vil handle med, men penger du vil bruke til å betale dine levekostnader Å ha denne økonomiske pute vil gi deg hjernen, slik at du kan starte din nye karriere uten presset av å måtte handle for å gjøre leien. Psykologisk må du stå selv for inntektsforstyrrelsen. cy som vil helt sikkert følge de første månedene av din handel. Målet når du handler for å leve, er selvfølgelig å ha en pålitelig og konsistent inntektsstrøm, men det vil ta tid å oppnå, og måtte bære de daglige svingningene i inntektene dine. kan være tøft på psyken, så vær klar for det. Men til slutt, den største hindringen du må overvinne for å få en levende handel aksjer er en følelsesmessig one. Trading, av sin natur, består av å miste mer enn å vinne En vellykket handelsmann vet at de vil miste små på mer enn halvparten av sine handler, men at fortjenesten på sine vinnende handler vil gjøre mer enn å gjøre opp for sine tap. Dette løper motstridende mot vår menneskelige natur, hvor vi vil vinne så mye som mulig hvis du Ikke kom til å forstå dette konseptet, det kan forårsake ødeleggelse på ditt følelsesmessige velvære. Dette er bare noen av tingene du må være oppmerksom på om du skal prøve å tjene et levende handelslager. Kan jeg virkelig lage en levende handelsalternativer - eller er jeg bare heldig så langt. Plassert av Paul McGhee 6. oktober 2011 12 39. Jeg har tilbrakt de siste tre årene med å slutte min vanlige jobb og trekke seg tilbake for å støtte meg selv som en forhandler for detaljhandel. Jeg har vært i stand til å generere nok returnerer for å erstatte inntektene mine ved å kjøre de typiske inntektshandlingsstrategiene, kreditspreder, diagonaler, kalendere, en tilfeldig sommerfugl i en kontokonto. Jeg prøver å gjøre om lag 3-4 av risiko hver måned. Noen måneder gjør jeg mindre, men jeg har bare hatt en miste måned så langt i år, og det var ikke særlig dårlig. Jeg vil vanligvis ha 80-90 av mine penger i fare. Jeg lærte alt jeg kjenner fra Brian, Paul Wolfinger, Dan Sheridan, Nichole og professor Natenburg. Jeg hadde noen dårlige øyeblikk - som tiden tidlig da jeg fant ut at AM-oppgjørsverdiene for SPX-indeksalternativene kommer fra lala land i stedet for fra indeksen selv, og flashkrasjet opprettet en ganske fryktelig måned for meg. Men jeg gjenopprettet , og senere fikk jeg tsunamien med fly og de europeiske gjeldskrisene med de oppblåste implisitte volatiliteter som den har skapt har gitt meg et spektakulært år så langt. Jeg har gått minst 50k på bordet de siste tre årene ved å justere sprekker som ikke til slutt behøvde justering, med en risikostyring tilnærming som har holdt meg borte fra katastrofer, i hvert fall så langt tilpasser jeg sannsynligvis spredninger - for risiko - 10 ganger for hver gang at justeringen faktisk avverter katastrofe på bosetningsdagen. Men alt dette er bare flaks. noen andre gjør dette for å leve i lang tid. Postet av doougle den 6. oktober 2011 01 41.Jeg kunne ha skrevet dette innlegget selv jeg også forsøker å bli økonomisk selvstendig gjennom pengehåndtering. Valg, aksjer, obligasjoner jeg finner at jeg m oppmuntret av gode måneder og motløs av de dårlige, prøver jeg likevel. Min pokerspillende venn sier for å kunne leve på poker, må du ha nok av bankroll til å tåle noen dårlige tider, jeg m gjetter det samme som gjelder for noen r I likhet med deg har jeg brukt massevis av tid på å utdanne meg selv. Jeg føler at jeg har en bedre enn gjennomsnittlig forståelse på alternativmekanikkene, men vil tilbrede evig lære det praktiske programmet. Jeg bruker gode alternativstrategier til dårlige handler når jeg m feil. Jeg er fri lans lyd ingeniør Jeg har en hånd full av gode kunder som ikke tar opp hele min tid Så jeg kan ringe opp handel og lyd ned på mitt valgte tempo Akkurat nå, jeg m på 80 lyd og 20 trading. Postet av Carlton Banks 6. oktober 2011 02 48 PM. Jeg har lignende mål som deg og doougle, men jeg har ikke tenkt å få et flertall av min inntekt som kommer inn gjennom mine investeringer. Målet er å supplere min nåværende inntekt. Men det er s flere år nedover linjen fra now. Posted by spshapiro den 6. oktober 2011 02 51 PM. For noen mennesker er det et problem når deres levetid avhenger av deres handel. Du må lære å skille investeringsdommen fra ditt behov for å lage XXXX i måneden år, eller du vil lage det som er teknisk kjent som St upid trades. Posted av NYSEguy den 06 oktober 2011 08 21 PM. Men det er alt dette bare flaks. I hvilket tilfelle blir flaks ferdighet. Hvis du har bodd i spillet i tre år, vet du sikkert hva du gjør. Lærerne du nevnt er alle ekstremt kunnskapsrike - Mark Wolfinger har også hjulpet meg utrolig - men en god del av det du vet er kommet fra erfaring. Tap er aldri hyggelig, men hvis du lærer av dem, har du gjort dem til gevinster. De beste ønsker for din fortsatte suksess. Postet av guitarmanken den 6. oktober 2011 10 56 PM. Ser ut som om jeg kanskje vil lære mer om denne Wolfinger-fyren. Har han en bok. Lagt inn av NYSEguy 6. oktober 2011 11 29 PM. Mark Wolfinger er en tidligere CBOE markedsfører, og en All Star-bidragsyter her på TK, sjekker ut sine blogginnlegg og videoer. Innleggene fra hans nådedefinerte Alternativer for Rookies gratis blogg er fremdeles tilgjengelige her. Hans siste bok er The Rookie s Guide to Options. Posted by guitarmanken den 07 oktober 2011 01 36 AM. Mark Wol fingeren er en tidligere CBOE-markedsfører, og en All Star-bidragsyter her på TK sjekker ut sine blogginnlegg og videoer. Innleggene fra hans nådedefinerte Alternativer for Rookies gratis blogg er fremdeles tilgjengelig her. Hans siste bok er The Rookie s Guide til Options. Thank you brother. Posted av Paul McGhee 7. oktober 2011 09 30AM. For noen mennesker er det et problem når deres levetid avhenger av deres handel. Jeg har hørt det samme sagt om pokerspillere. Noen av disse turneringsgutta er mye mindre vellykkede på gammeldags cash poker fordi de ikke kan spille effektivt med egne penger..Det er bekymring for meg også. Postet av Paul McGhee den 7. oktober 2011 10 03 AM. Jeg lærte ikke noe spektakulært fra Mark Wolfinger, men han er i tankene mine nesten hver dag. Parafrasering sier han, det er ingen slik ting som en justering Det er tap Ta det og gå videre til neste handel. Han nevner også fra tid til annen at han en gang var helt utslettet, og er heldig å ha vært i stand til til slutt å refinansere seg selv og fortsette trading. Looking back he føler at han tok for mye risiko jeg tenker på det mye. Postet av OldFart 7. oktober 2011 12 06.I respektfullt er uenig med Wolfinger godt, det blir ikke første gang. Første ting først - i mitt sinn bør justeringer vurderes ikke bare når det er tap men når det er fortjeneste.

No comments:

Post a Comment