Monday 20 November 2017

Marvel Vs System Trading Kort Spill Avengers Collector Sett


Denne redigeringen vil også lage nye sider på Comic Vine for. Beware, du foreslår å legge til nye sider på wiki sammen med endringene. Sørg for at dette er hva du tenkte. Dette vil sannsynligvis øke tiden det tar for endringene dine for å gå liv og lagre. til du tjener 1000 poeng, må alle innleveringene dine overvåkes av andre komiske vinbrukere. Denne prosessen tar ikke mer enn noen få timer, og vi sender deg en e-post når godkjent. Lagre endringene dine. 2017 CBS Interactive Inc Alle rettigheter reservert.10 resultater for vs system avengers box. eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskin lært modell av produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. eBay bestemmer trending pris gjennom en maskin lært modell av produktet s Salgspriser innen de siste 90 dagene Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Topp Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en arbeidsdag med tracking. Top Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en arbeidsdag med tracking. Not å finne det du leter etter Follow vs system avengers boksen for å få e-postvarsler og oppdateringer på din eBay Feed. Welcome til den andre delen av Upper Deck s Introduksjon til Vs System 2PCG I dag skal vi se på noen av de tingene som har endret seg i Vs System 2PCG fra det originale Vs System TCG For å beskrive disse endringene og til gi noe innsikt i design og utviklingsprosessen, spurte vi Vs System 2PCG ledende designer Danny Mandel for å gi deg en kort gjennomgang. Uansett om du er en Vs System veteran som ønsker å komme tilbake til spillet, ville noen som alltid ønsket å komme inn i Vs System, men følte skremt eller utelatt, eller kanskje til og med noen som aldri har hørt om Vs System og vil vite mer om det, bør denne artikkelen fungere som en anstendig primer for hvordan Vs System 2PCG vil spille. Kampene begynner snart, så gjør deg klar Vs System 2PCG lanserer denne sommeren på Gen Con 2015. Dette er Danny Mandel, ledende spilldesigner for relanseringen av Vs-systemet. Mange har lurt på hvilke endringer som er gjort i spillet, så her går. Her er liten bakgrunn på hvem jeg er og hvordan dette prosjektet kom til å være Feil fri til å hoppe videre og komme til de gode greiene. Vi var tilbake i 2003, og jeg var en av de fire hoveddesignerne på den opprinnelige Vs System TCG sammen med Mike Hummel, Matt Hyra og Ed Fear, jeg jobbet på Vs System for et par år s, og fortsatte med å jobbe med andre spill på Upper Deck, spesielt World of Warcraft TCG. Så gikk jeg inn i videospill en stund før jeg startet et lite designstudio Super Awesome Games med Ben Cichoski en annen Upper Deck alum. When vår gamle venn Jason Brenner pinged oss ​​for et par år siden om å jobbe sammen, hoppet vi til sjansen. Vårt første spill for Upper Deck var Legendary Encounters En Alien Deck Building Game som var basert på Devin Lows fremragende Legendary A MARVEL Deck Building Game. After det Jason snakket med oss ​​om å bringe tilbake Vs-systemet. Vi hadde flere gode diskusjoner om spillet med Jason. Vi diskuterte spilldesign, samlingsevne, organisert spill og mer. Vi snakket om hvilke faktorer som førte til tidlig eksplosjon og vekst av Vs System, og som førte til dens eventuel død Vi diskuterte markedet og hvordan verden av spill og spilldesign er forskjellig i 2015 fra hva det var i 2004 da Marvel Origins ble utgitt. Massevis av tanke gikk inn i denne relanseringen, men for i dag skal jeg fokusere på spilldesign Når vi diskuterte designen med Jason, holdt vi alle tilbake på ett punkts tilgjengelighet. Til tross for alle de originale Vs Systemets flotte egenskaper, var det et relativt utilgjengelig spill. Det hadde mange grunnleggende regler for å lære, som hvordan formasjoner virker, slår gjennombrudd i utholdenhetstap, flip up plot twists eller spiller dem fra hånden, ressurs kostnader og terskel kostnader, lag angrep og forsterkning, en gratis utvinning, etc. Det var også utfordrende å spille spillet enn si spill bra siden det var så mange ting å vurdere spesielt formasjonstrinnet, sjekke ansiktet nedover igjen og igjen, og gå ned ulike angrepsmuligheter mentale flytdiagrammer Og fordi spillet var utfordrende, førte dette ofte til langsommere svinger og lengre spill , noe som betyr at selv velger å spille nødvendig forpliktelse. Jeg burde stoppe her et øyeblikk og gjøre noe klart Når jeg sier at det opprinnelige spillet var vanskelig, mener jeg ikke at det var vanskelig for alle Men det var vanskelig for nok spillere og for vanskelig for mange potensielle spillere at det gjorde vondt i spillet. Så målet for det nye Vs-systemet var å finne måter å gjøre spillet mer innbydende til å få så stort publikum som mulig, samtidig som kjernemekanikkene som gjorde originale Vs System så bra i utgangspunktet. Vi startet ved å se på spillet fra alle vinkler og vi satte alt på bordet. Vi diskuterte hvilke aspekter av spillmotoren som var mest ikoniske og hvilke var den mest overflødige Vi så på hver spilleregel for å se hvilke som var med på vekten. Det er vår oppfatning at i spillet design, jo færre regler jo bedre både når det gjelder tilgjengelighet og eleganse. Dette gjelder spesielt i spill som Vs System der er så mange regler på kortene selv. Vi undersøkte små problemer som om det var verdt å ha terskelkostnader i det hele tatt, store problemer som treg formasjonstrinn, strukturelle problemer som hvordan den bratte karakterkurven forstørrer viktigheten av å slå dine dråper og subtile problemer som å øke potensialet for drama eller meningsfylte beslutninger i løpet av de første turene. Til slutt tok vi i hovedsak spillet fra hverandre og satte det sammen igjen i en mer strømlinjeformet, raskere spillpakke. nytt spill har det samme DNA som det gamle spillet, men som du vil se, har mange av systemene blitt oppdatert. Hva er det samme. Før jeg dykker inn i endringene, her er en rask oversikt over hva som er stort sett det samme. spiller har en Rack Row Row Row og Rack Row Rygg Row pleide å bli kalt Support Row. You trekke to kort per tur. Du kan spille hvilket som helst kort som en ressurs, men noen kort gjør spesielle ting i Ressursraden. Du kan omorganisere tegnene dine under Formation Step. Characters direkte angriper hverandre og bli stunned og KO d. Mange tegn har Flight og eller Range. There er Team Attacks. Characters er unike og det er Power-Ups. There er plot vri, men de jobber litt annerledes. Det er steder men de jobber mye annerledes. Hva er forskjellig. Fraskrivelse 1 Det kan være vanskelig å visualisere effekten av noen av disse endringene før du har hatt mulighet til å spille spillet. Ansvarsfraskrivelse 2 For nå har jeg bare tid til å forklare endringene hvis Det er interessen jeg kan dykke inn i tankegangen bak hver endring senere. Her er de store forskjellene mellom original Vs System og det nye Vs System 2PCG. Wounds I stedet for Endurance. Characters har en ny stat kalt Helse Når et tegn blir bedøvet, i stedet for å ta stun eller gjennombruddskader, får det et sår Hvis det tar for mange sår, blir det KO d. Mange tegn har bare 1 Helse, slik at de får KO d umiddelbart når stunned. Dette betyr at det er viktig å beskytte dem, eller i det minste sørg for at de gjør mye før de blir tatt ut. Hovedkarakterer. Hver spiller starter med et hovedkarakter i spill som fungerer akkurat som vanlige tegn som kalles Støttende tegn, bortsett fra når hovedkarakteren blir KO d, er du ute av spillet. Most MainTegn har 5 eller 6 Helse. Det er mye å si om hovedkarakterer som hvordan boksen kommer med 16 forskjellige, og at de lager en flott dekkkrok, spesielt for nye spillere, men en ting jeg egentlig vil dekke er som i motsetning til i de fleste spill hvor du har en helt eller avatar, fungerer i Vs System 2PCG din hovedkarakter akkurat som dine støttende tegn. Den har ATK og DEF, og noen har fly eller rekkevidde. Det går i din forside eller bakre rad, og du kan flytte det under ditt formasjonstrinn Det kan angripe, lagangrep og kamp i kamp akkurat som alle andre tegn. Det er imidlertid to store forskjeller 1 En håndfull effekter refererer til hovedkarakterer spesifikt 2 Hvert hovedkarakter har nivå 1 og nivå 2 versjon Du starter med Nivå 1-versjonen, og i løpet av spillet kan du lage spill for å tjene XP og nivåere det, slik at det blir kraftigere og låser opp en ny Super Power. Hvert hovedkarakter nivåer opp på en annen måte. Captain America liker Team Attacks, Thanos wa NTS til KO-tegn, liker Loki Plot Twists osv., så i løpet av spillet, i tillegg til å prøve å kaste opp styrets nærvær eller få sår på hovedpersonen til motstanderen din, vil du ha det ytterligere målet om å nivellere hovedkarakteren mens du forsøker for å hindre at motstanderen gjør det samme. Fullstendig gjenoppretting. Under gjenopprettingsfasen vil alle dine stunnede tegn, inkludert hovedkarakteren, gjenopprettes. Simpelere rader og raskere formasjoner. I det originale Vs-systemet vil du plassere noen tegn i Front Row og noen i ryggen din, og deretter bestemme hvem som var å beskytte hvem i Vs System 2PCG er alt som betyr noe, er hvem som er i fronten og hvem er i ryggen hvis det er noen som vender oppe i fronten, så er alle tegnene på baksiden beskyttet. Denne endringen påvirker mange ting om spillingen, men de store er det dramatisk øker formasjonstrinnet, og gjør bakre radkarakterer lettere å beskytte, det øker verdien av Ranged og Flying characters. Ranged characters fo es får bare å slå tilbake hvis de også har rekkevidde, og flygende figurer kan angripe bakruten. Det er også mer subtile implikasjoner som for eksempel å øke viktigheten av lagangrep, men du vil finne ut det hele når du spiller. Individuell svinger og ny Timing System. In Vs System 2PCG, tar hver spiller sin egen tur. Det er flere grunner til at vi endte med å flytte vekk fra den delte svingen for mange og for intrikate å dykke inn i dem nå, men en enkel grunn er at den enkelte blir raskere spillet tonn. Turn-sekvensen er now. Draw Phase Draw to cards. Recovery Phase Gjenopprett og Klar alle tegnene dine. Bygg Fase Spill en ressurs, rekruttere tegn, omorganisere formasjonen. Hovedfase Start et hvilket som helst antall kamper, en på en gang. Etter din tur kan motstanderen din bare spille Plot Twists eller bruke krefter under Combat. Denne endringen øker også tempoet i spillet. Hver plot Twist og Super Power-tilstandene i hvilken fase det kan bli brukt, eller hvis du kan bruke det under Combat. Revamped Ressurssystem og Super Powers. You kan fortsatt spille et kort med forsiden ned som en ressurs, men måten Plot Twists and Locations-arbeidet er annerledes. Plot Twists blir nå bare spilt fra hånden. Plasser innspill med forsiden opp og i stedet for å ha sine egne krefter, de blir brukt slått med forsiden ned for å aktivere Super Powers som er kraftige effekter funnet på hovedkarakterer og noen støttende tegn. Det er alle de store mekanikene til det nye Vs-systemet. Det er mindre detaljer som akkurat hvordan hovedkarakterene nivåer opp og hva mulliganene regelen er, og det er noen ting du vil føle deg i stedet for å se som hvordan den flatere karakterstatkurven tar presset av å alltid slå din dråpe på kurven, og hvordan du faktisk kan spille en plott twist på tur 1 for å slå en kamp din vei Men jeg antar at det blir lettere å forstå alt når du har kortene i hendene. Før jeg går, bør jeg si en ting jeg skjønner at noen av dere kanskje føler at det nye spillet ganske enkelt ikke er Vs System a nymore Jeg kan absolutt ikke argumentere med noen s mening Alt jeg kan si er at ved å lage dette produktet tok vi de tingene vi elsket om originale Vs System og prøvde å gjøre dem enda bedre. Du burde nok ha re-branded spillet, som det ville vært bedre mottatt som et nytt spill med Vs System-temaer, vil jeg gjette at hatere og giftespillere skal slå din lansering i bakken. Jeg skal vente med å passere endelig dom til jeg får en sjanse å se de faktiske kortene og spille Personlig håper jeg at jeg liker å spille 2PCG Og jeg håper jeg kan finne noen villige til å spille det nye spillet, men jeg tror du kommer til å miste et betydelig antall arvspillere som også er din gratis annonsering fordi , ganske enkelt dette er ikke Vs System. So bare steder kan brukes i ressursraden Alt annet er død Er det som manna, jeg spiller ikke Magic, så jeg er ikke sikker. Det høres ut som det er fortsatt utmattende, men ingen utholdenhet tap, derfor ikke bruk for forsterkning. Da mister du når y vår hovedperson er KO dA-karakteren kan ikke bli bedøvet, med mindre den s angriper en annen variert karakter. Rart, men flygende tegn kan bli bedøvet tilbake av noe. Et nytt kort kan brukes i Ressursraden, ikke bare steder. Du mister når din viktigste karakter er KO d, så du må strategisere hvordan du får hovedkarakteren i handlingen uten å utsette det for mye eller for ofte. Kompleksiteten er fortsatt der, men de har blitt flyttet til kampfasen der de mer hensiktsmessig tilhører en superhelte game. Flying characters er fortsatt melee-tegn, de kan bare fly over Front Row for å angripe Rack Row. Og i nærkampkamp kan du alltid bli slått tilbake fordi det er hvordan nærkampbekjempelse generelt virker. Ikke å ha spilt veldig mye av Orignal Vs System, men jeg visste hvordan jeg skulle spille, disse endringene ser ut til å være for det meste som gjør det mye bedre samlet. Samtidig sving var et problem, og å miste flere tegn per sving var et problem, IKKE HITTING DIN KURVE var et problem Så generelt, jeg applauderer deg. Heldigvis vil dere komme til å snakke om OP snart som en TO, det er viktig. Som en vs system veteran finner jeg disse nye reglene spennende og innovative jeg prøvde å få litt av min yngre frienda inn i forhold til i fjor, og mens de spilte det ok, var de noe som ble slått av med tungvint læring forenkler mye, spesielt helsevesenet, noe som jeg skulle legge inn som en tilpasset regel, uansett p. Dette er veldig interessante ting jeg finner at konseptet med å ha hovedperson i motsetning til utholdenhet skaper en luft av dekkbygging og gameplay rundt hovedpersonen, og nivåoppgangene er noe jeg vil ønske å høre mer om. Du har ikke nevnt Utstyr Er det fortsatt en faktor med Thanos og kaptein Amerika i blandingen, ville jeg anta en kjole og eller skjoldet kan være i orden, kanskje når de kommer opp. Eliminerer initiativ og de delte svingene er trolig den største forandringen jeg ser her. I dagene husker vi alle, spilleren med initiativ ville sette sin formasjon før motstanderen ville begynne sin egen bygning og dermed gi motstanderen en fordel å se initiativtakeren s formasjon før angrepet og hver tur ville ende i utvinning slik at begge spillerne var klare på neste sving nå synes det ville spille mer som de tradisjonelle ressursspillene i det som er i spill, er det du har til gjenopprettingsfasen som nå skjer i begynnelsen av din tur, ikke slutten på den delte svingen. Selv om det kan være den største justeringen for veteran spillere bør de og de nye menneskene ikke ha problemer med å tilpasse seg tradisjonell sving. Det ser ut til at dette vil være eksklusivt å Marvel characters akkurat nå. Er det noen planer om å velge andre franchiser med den håpløse suksessen til 2PCG. Og vil det være kontanter turneringer på Gen Con. Vi ser frem til denne vekkelsen, jeg håper det går bra. Det er en 10K hos Gen Con, og vi har definitivt planer om å bringe våre andre lisenser til Vs System 2PCG. Jeg tror Problemet med VS var den kommersielle strtaegyen og pro-kretsen, ikke spillmekanikken. Nå endrer du spillet og holder 10k og pro s. Sørg for, men jeg skjønner det ikke. Årsaken til oppsettingen av opprettelsen av initiativet var at personen som angrepet først hadde en fordel, slik at personen i forsvaret, uten initiativ, kunne danne seg ut basert på angripernees formasjon. De personene uten initiativ hadde fortsatt en fordel, selv om de angrep sist, dannet sist osv. Det var balansert , i motsetning til alternerende full sving som i MTG hvor personen som går først, bare mister et kortdrag og kan ikke angripe med mindre de spesielle reglene tillater det. Hvordan gjorde dere disse endringene i spillet og tror de var gode SMH. Here er en stemme for å få mer forklaring bak de enkelte endringene Jeg er sikker på at Jeff har sett mange flere slike forespørsler over på Vs System Collective Facebook-gruppen. Jeg var ikke under noen illusjoner at en VS-omstart ville være akkurat det samme spillet, men det e oppdateringer er mindre en endring av det gamle spillet og mer en ny skapelse som låner aspekter fra det opprinnelige VS-systemet For meg som ikke er verdens ende, og jeg er absolutt villig til å prøve dette spillet og ta sjansen til å lyse 50 i brann hvis jeg ikke liker det, men jeg tror at det kalles en relansering på dette punktet, er litt av en strekk, spesielt når målene ikke er flyttet, det vil si at spillere nå begynner med 60 utholdenhet i stedet for 50, men de var helt forandret. I det minste selv om jeg liker å forstå hvorfor det ble bestemt at dette ikke burde være nærmere opprinnelige VS, får jeg de generelle ønskene som er lagt ut i dette innlegget og fallgruvene som opprinnelig førte til at spillene gikk ned, men det ville være fint å se selv dypere inn i hva som førte til spesifikke endringer og hva det ønskede utfallet av slike individer endrer. Jeg var under inntrykk dette skulle bli en relansering, ikke et helt nytt spill. Kompleksiteten og strategien som kreves for å spille dette spillet bra, er hvorfor jeg spilte det nesten 10 år siden Og nå er det bare så annerledes. To store, store spørsmål som ikke er besvart her.1 Bruker spillet fortsatt terskelen som kostemekaniker, eller vil Plot Twists nå kreve ressurser til å spille.2 Vil tegnene fortsatt bruk samme verdi vekst system 5 5 for 3, 7 7 for 4, 9 9 for 5, 12 12 for 6 som det gamle spillet. Jeg må si at regelen endres på overflaten virke som en god beslutning VS følte ofte som en matteeksamen, ikke et spill. Jeg antar at det siste spørsmålet ville være hvor mange lærere tilbakekortene kommer til å være i hovedspillet når dekk ble alle lærere, gjentatte og degenererte kombinasjoner, det er da du mistet meg som en spiller. , vi trenger åpenbart fortsatt mer informasjon, men det er trygt å si at dette ikke er VS, men det er interessant. Jeg tror jeg vil glede meg over å spille dette nye superhelte spillet. Så jeg spilte aldri VS, men jeg har vært en del av andre TCGs som Magic siden begynnelsen Jeg elsker å spille, men jeg er også en samler spørsmålet mitt er. Er det noe om dette spillet å skrape oppsamlerhandlerens kløe. Folk klager over prisen på Magic-kort, men jeg kan garantere etter 20 års erfaring, hvis Magic-kortene ikke lenger har samle - eller pengeværdier, ville spillet ha MASSIVE drop off. So alt i det nye VS-systemet For oss gamle samlere og handelsmenn. Gi meg beskjed, takk.

No comments:

Post a Comment